Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Vad kul att se utvecklingen från början till slut. Jag tycker det känns konstigt redan nu att titta på hur man såg ut i början och att magen inte alltid har varit så här stor. :)

2012-02-17 @ 19:43:39
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Ja den växer fruktansvärt fort. I början önskar man att den ska börja synas men sen när den har börjat så går de undan. Och sen sista veckorna vill man bara att den ska komma ut. Då orkar man längre inte med magen. Men allt är värt väntan. Nu kan jag knappt tro att jag haft en sån mage. Man vänjer sig med de man har. Minns att några dagar efter att hon kommit ut så kunde jag vakna i sömnen av att jag försökte klappa på magen men den fanns ju längre inte kvar. Då saknade man sparkarna redan men ist hade man den efterlängtade dottern utanför. :)

2012-02-17 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: