Vardan kommer

Så fort sommaren har gått. Kanon väder fast en aning för varmt. Sommaren kommer att vara varm länge tror jag. Nästa vecka börjar Izabelle på förskolan igen och på en ny avdelnig för större barn. Lillebror ska då med skolas in på avdelningen för småtingarna. Vi får se hur de går. han är så mammig men jag tror han kommer att tycka om det. Jag ser däremot inte emot att få hem alla äckliga dagis baciller på barnen igen. Jag tänker då inte vabba med sjuka barn, de får pappa putte göra. haha. Jag vill jobba och tjäna pengar. hihi. Men min plan är att gå intensivkursen 2 veckor efter agt barnen börjat på dagis om de nu finns tid de återstår att se på måndag när jag har pratat med körskolan. längtar nå fruktansvärt tills jag har körkortet i handen. Då jäklar blir allt annorlunda. Och jag kan känna mig fri!
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16:30 så jag kan gå och jobba den sista timmen innan min älskade familj kommer och hämtar upp mig. Jobb fredag, lördag, söndag ledig måndag& tisdag. Jobbar onsdag ledig torsdag och sen jobbar jag fredag, lördag & söndag. Så långt har jag fått tider. Sen ringer dom lite spontant när någon annan inte kan jobba så får jag hoppa in. Verkar vara brist på personal hos min person. Vi får se hur de blir sen. Men nu ska jag vila lite och sen tillbaka. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: